Колата е от подписа, с изключен ЕГР, но все пак си мисля че това маркуче трябва да си отиде на мястото. Реших да се посъветвам с вас..
Известие
Collapse
No announcement yet.
Изваден маркуч ? Нормално ли е?
Collapse
X
-
Ако не е затапено е хубаво поне да се затапи за да не ти бяга вакума ако не друго.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеАко не е затапено е хубаво поне да се затапи за да не ти бяга вакума ако не друго.
Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07
Comment
-
Маркучето.
В същност ако ЕГР-а е спрян софтуерно както трябва няма да има нужда да го затапваш, но от къде да знаеш предполагам за това най-добре му ръгай една тапа и тва е.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Каква е връзката на това маркуче с ЕГР-а? Аз моя го затапих, но управлението му е отгоре на нивото на пластмасовия капак.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеКаква е връзката на това маркуче с ЕГР-а? Аз моя го затапих, но управлението му е отгоре на нивото на пластмасовия капак.
Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07
Comment
-
Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщениеМи аз не знам каква е връзката...Майсторите да кажатAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщениеКолата е от подписа, с изключен ЕГР, но все пак си мисля че това маркуче трябва да си отиде на мястото. Реших да се посъветвам с вас..
Comment
-
Офф аз къде съм гледал днес.... тва маркуче трябва да се мушне тамТова е турбото. Аз чета говориш за ЕГР и изобщо не съм се загледал в снимката. Сори за което.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеАбе колега това ти е маркуча за разтоварването на турбината-за това ти свети лампата смени го с нов и то се вижда къде да то пъхнеш!!!И е заради това ти пренадува турбото!
Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07
Comment
-
Тук стана интересно. Четейки предишни теми за тази турбина се казва, че тя е със саморегулираща се променлива геометрия. И не и трябва както е на моята мръсница клапанче за управление и оттам за разтоварване (моята). И изведнъж - тук има вакум за разтоварването и. Този вакум от къде идва и как се управлява? Тони казва, че си достига пика около 2500 об. Щот наскоро обсъждахме нещо по темата и с Мъри, и с други колеги и изведнъж тази тема попроменя написаното преди.
А не ми е паднала такава кола да я огледам подробноAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеТук стана интересно. Четейки предишни теми за тази турбина се казва, че тя е със саморегулираща се променлива геометрия. И не и трябва както е на моята мръсница клапанче за управление и оттам за разтоварване (моята). И изведнъж - тук има вакум за разтоварването и. Този вакум от къде идва и как се управлява? Тони казва, че си достига пика около 2500 об. Щот наскоро обсъждахме нещо по темата и с Мъри, и с други колеги и изведнъж тази тема попроменя написаното преди.
А не ми е паднала такава кола да я огледам подробно
Comment
Comment